Hol på klagetoppen
Antall klager auka frå 169 til 216 og er det høgste talet på klager sidan 2007. Fylkesmannen har avslutta 194 saker i 2016. Av dei vart det kommunale vedtakt stadfesta i 149 saker, oppheva eller gjort om i 30 saker, 2 klager vart avvist, sju vart trekt og sju vart returnert for ny behandling. 1 reguleringsplan vart oppheva. Fylkesmannen har 84 dagar på å behandle ei klagesak. Han brukte i fyrste tertial 79 dagar og i siste tertial 94 dagar på sakene.
For Hallingdalskommunane sin del så viser tala følgjande.
FLå 2 klagesaker - ingen endra
Gol 1 klagesak - ikkje endra
Hemsedal. 8 klagesaker - ingen endra
Hol: 15 saker- 3 ed
Nes: 5 klagesaker - ingen endra
Ål. 7 klagesaker - 1 endra.
Du kan lesa heile rapporten her.